onsdag 7 augusti 2013

Norrgavel - en inredningsfavorit

Inredning är ett stort intresse hos mig. Det ska vara fint, funktionellt och hålla länge. Slit och släng är inte riktigt min melodi, visst faller jag dit titt som tätt, men hellst ska det vara hållbart i längden! Både före och efter prylen/möbeln kom in i mitt hem. Ibland lyckas jag, ibland inte. Helst ska tillverkningskedjan vara miljömedveten. Här i bloggen kommer jag tipsa om inredning med ekotankar då och då.

Idag påväg hem från Oskarshamn blev det en liten omväg förbi Lammhult och då speciellt Norrgavel vars hela sortiment är svanenmärkt! Hade man fått flytta in där ett tag hade jag nog gjort det, oj vad mycket fint! Tittade speciellt in deras matbord lite extra och då speciellt deras Bord med utdrag som står på listan över mycket potentiella bord den dag vi flyttar till större och då förmodligen vill ha ett större bord.

Bild: Norrgavel. Bord med utdrag, pinnstolar och stegpall.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar